tisdag 10 november 2009

Tipsy Tuesday - Twilight


Jag misstänker att det finns en del andra som liksom jag har läst Stephenie Meyers Om jag kunde drömma (eller kanske till och med själva originalet på engelska, Twilight):) Men det finns kanske inte så många som liksom jag tyckte att del två blev lite för mycket...? Jag läste faktiskt inte ens ut den, måste jag erkänna...! Men nu, efter att ha sett första filmen, känner jag att jag måste ge bok nummer två en ny chans. Jag tycker verkligen att de har lyckats med filmen och valet av skådespelare känns klockrent (även om jag inte hade föreställt mig personerna precis så, så känns det ändå som rätt val)! Och jag måste ju hinna läsa När jag hör din röst innan filmen kommer...! För ingen kan väl ha missat att film nummer två har premiär den 20 november även i Sverige...? Nej, trodde inte det. :) Här kan du se ett litet smakprov ur den. Och för dig som gillar Edward (eller Robert Pattinson) alldeles speciellt mycket – vi har The Robert Pattinson Album på bibblan! Vill du veta om boken finns inne - kolla här.

/Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar