torsdag 7 januari 2010

Tittering Thursday - missvisande skyltar

Kanske har du, liksom jag, sett någon reklamskylt som det gått lite fel med...? Häromdagen fick jag ett roligt mail med reklamskyltar som är något missvisande; jag tänkte bjuda på några av dem här idag.


För dig som är hungrig och funderar på att köpa färdigmat och tina, skulle du ta något från den här frysen...?




Kanske är du sugen på fisk istället? Men inte tycker jag att detta låter så aptitligt.



Är du kanske mer fikasugen? Varför inte köpa lite kaffe och en kaka? Fast jag vet inte om jag skulle betala 10 kronor för att få kaffet uthällt på fötterna... ;) Och inte skulle jag vilja ha en sur kaka heller.



Till sist: letar du efter en speciell present till någon? Varför inte köpa ett alldeles eget isberg för endast 6,90 kronor?! Kanske lika bra att ta 2 stycken för bara 10 kronor på en gång? Ett fynd! :) Kan bli lite svårt att slå in, bara...

/Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar